Thursday, May 28, 2009

BrIdE To Be........

Esok aku apply 'time off' a.k.a cuti pampasan. Aku dh counting dgn mama (hehehe, mak aku bising panggil dia mama, dia geli dgr) nk pi pekan BM, nk pi amik baju kurung moden yg aku tmph kt butik kegemaran aku. Sambil tu aku nk hantar gak kain yg aku dh bli tuk wat baju pengantin aku.

Sayang dh antar pn kain dia, tp aku nih msh terhegeh-hegeh. Bknnyer ape, aku risau t kot2 aku x muat nk pakai bl tiba masanya. HEHEHE...kot bdn mkin naik. Mampus ler....Ahaks!!!

Dlm hati nih ade rasa debar mghitung hr...aku slalu kata kt adik aku, aku takut nk kawen n...responnye.... gatal la kakak aku nih!! Bengong!!!!

Sape la yg x ingin membina masjid. Itukn seruan agama. Prkahwinan itu pn 1 bentuk ibadah jk kita btul2 memahami konsepnya. Meramaikn umat Nabi Muhammad SAW di muka bumi ni.

Lama aku menunggu kedtgn cinta dr seorg lelaki, dn akhirnya Syg hadir dlm hidupku. Terima kasih Tuhan kerna Engkau mendengar doa di hati kecilku. Aku berdoa semoga dia adlh jodohku yg akn berkongsi intipati kehidupan dunia fana ini, meniti usia emas brsm dn sekiranya diizinkan Tuhan, aku ingin brsm lg dgnnya di alam sana, menjadi ketua bidadari syurga yg melayannya di sana. Insya-Allah.

Hmmm??? Design aper ye yg ctk tuk baju pengantin aku tu??? Harapnya bl dh siap t aku msh muat pkai di hr bersejarah. 4 months to go......4 months with so many wedding agenda to fulfill.

0 comments:

Post a Comment